Superliga uruchamia nowoczesne wirtualne biuro prasowe

19 жовт. 2020 |

Wszystkie materiały dla mediów, w tym teksty, liczne pliki wideo, audio i fotograficzne, w jednym miejscu. Superliga uruchomiła wirtualne biuro prasowe. Znajdą się w nim wszystkie materiały i informacje dot. działalności Superligi Sp. z o.o., wszystkich klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej – PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet – zarówno dla mediów lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Wszystkie materiały dla mediów, w tym teksty, liczne pliki wideo, audio i fotograficzne, w jednym miejscu. Superliga uruchomiła wirtualne biuro prasowe. Znajdą się w nim wszystkie materiały i informacje dot. działalności Superligi Sp. z o.o., wszystkich klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej – PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet – zarówno dla mediów lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Nowe biuro prasowe Superligi Sp. z o.o. dostępne jest pod adresem https://media.pgnig-superliga.pl  i oferuje przejrzysty oraz niezwykle rozbudowany dostęp do treści. Na platformie można znaleźć nie tylko wszystkie informacje prasowe, relacje pomeczowe, skróty z meczów, galerie zdjęć, wypowiedzi zawodniczek i zawodników, lecz także materiały poświęcone lokalnym inicjatywom klubów, transferom i planom klubów. Ze wszystkich materiałów, po zarejestrowaniu, mogą w pełni korzystać przedstawiciele mediów, na potrzeby swoich audycji i publikacji.

– Długo szukaliśmy rozwiązania, które będzie w pełni wspierało naszą współpracę z mediami, tak by zapewnić im pełny i szybki dostęp do wszystkich treści dotyczących rozgrywek piłki ręcznej. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zrobić własne narzędzie, jakiego w polskim sporcie jeszcze nie było. Nieskromnie powiem, że to najnowocześniejsze wirtualne biuro prasowe zbudowane pod potrzeby organizacji sportowej w Polsce, podobne to tego z jakich korzystają największe światowe korporacje czy ligi sportowe. Uruchomienie nowego biura prasowego pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować o naszym rozwoju, planach i sukcesach klubów oraz w pełni odpowiadać na potrzeby przedstawicieli środowiska mediów – podkreśla Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superligi Sp. z o.o.

Nowoczesny i przejrzysty układ ułatwi poruszanie się po stronie i wyszukiwanie konkretnych informacji o klubach i lidze, czy sekcji tematycznych. Po zarejestrowaniu się do portalu, przedstawiciele mediów w jednym miejscu znajdą pakiet materiałów, w tym informacje prasowe, galerie zdjęć, pliki audio i wideo, które mogą pobrać i wykorzystać. W ramach projektu, każdy klub otrzymał własne biuro prasowe, z dedykowaną stroną, na której znajdą się wszystkie materiały związane z konkretnym klubem.  Dodatkowo, w ramach całej platformy działa system akredytacji na mecze – przedstawiciel mediów nie musi akredytować się oddzielnie do każdego biura prasowego klubu, teraz wszystko znajdzie w ramach jednego rozwiązania. W dalszym etapie rozwoju portalu, zarejestrowani dziennikarze będą otrzymywać spersonalizowany newsletter z informacjami prasowymi z klubów, które wcześniej wybiorą i od których chcą otrzymywać bieżące informacje.

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększaniu zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby przedstawicieli mediów, którzy chcą mieć wszystkie informację i materiały o PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet w jednym miejscu.

Biura prasowe poszczególnych klubów:

I. PGNiG Superliga: 

Azoty-Puławy

Chrobry Głogów

Energa MKS Kalisz

Górnik Zabrze

Grupa Azoty SPR Tarnów

Gwardia Opole

Łomża Vive Kielce

MKS Zagłębie Lubin

MMTS Kwidzyn

Orlen Wisła Płock

Piotrkowianin Piotrków Trybunalski

Sandra SPA Pogoń Szczecin

SPR Stal Mielec

Torus Wybrzeże Gdańsk