PGNiG Superliga i Movember 2017 na półmetku

15 lis 2017 |

Za nami połowa listopada, a akcja Movember nie zwalnia tempa. Fundacja Kapitan Światełko spędziła na badaniach 44 godziny, w tym czasie swoje zdrowie sprawdziło 432 panów. Wśród nich znalazło się 7 z nowotworem jąder. Od początku miesiąca Movember odwiedził SkyTower we Wrocławiu, Galerię Sfera w Bielsku-Białej, Galerię Bronowice w Krakowie i Tarasy Zamkowe w Lublinie.

Za nami połowa listopada, a akcja Movember nie zwalnia tempa. Fundacja Kapitan Światełko spędziła na badaniach 44 godziny, w tym czasie swoje zdrowie sprawdziło 432 panów. Wśród nich znalazło się 7 z nowotworem jąder.

Od początku miesiąca Movember odwiedził SkyTower we Wrocławiu, Galerię Sfera w Bielsku-Białej, Galerię Bronowice w Krakowie i Tarasy Zamkowe w Lublinie.

W ten weekend, 19 listopada, panowie chcący zadbać o swoje zdrowie mogą odwiedzić stanowisko w Odrzańskich Ogrodach w Kędzierzynie Koźlu i Galerii Malta w Poznaniu. Te w Kędzierzynie odbędą się dzięki Klinice Nova. Jak pokazują wyniki na półmetku akcji, warto przełamać temat tabu, bo już 7 panów dowiedziało się, że muszą podjąć natychmiastowe leczenie.

– Bardzo nas cieszy ogromne zainteresowanie panów nie tylko badaniami, ale i samą akcją. Z roku na rok widzimy, że Movember jest coraz bardziej rozpoznawalnym wydarzeniem i przekłada się to na frekwencję na organizowanych przez nas spotkaniach. Mamy nadzieję, że w dalszej części miesiąca tych przypadków nowotworów będzie mniej, ale również cieszymy się, że dzięki naszym ambasadorom, wolontariuszom i lekarzom tych kilku mężczyzn zostało zdiagnozowanych, zanim było zbyt późno. – mówi Jakub Wesołowski, koordynator serii badań.

Ambasadorzy PGNiG Superligi zapuszczają wąs, zachęcają do badań, ale także prowadzą aktywną zbiórkę na realizację darmowych badań. Na portalu Way More można znaleźć profile 16 zawodników PGNiG Superligi. Prezentują tam postępy w zapuszczaniu wąsów, a pomaga w tym cotygodniowe wyzwanie. Kibice na profilu facebookowym Superligi głosują na tematykę zdjęcia z wąsem. Mieliśmy już wąs w sporcie, wąs historyczny, a teraz fani zadecydują, czy Ambasadorzy pokażą swój „wąs w parze” czy „wąs i panie”.

W 10. i 11. serii PGNiG Superligi kibice w hali, podczas meczów telewizyjnych, zobaczą nie tylko swoich zawodników z bujnym wąsem, ale motyw wąsa pojawi się na boisku. Dodatkowo ci, którzy nie mogą dołączyć do akcji zmieniając swój wizerunek, dostaną wąsy na patyku, żeby móc wesprzeć drużynę w promocji akcji.

inf. prasowa